sábado, 29 de diciembre de 2012

Paytem’s Blog: The real Christmas with Payt

Bueno, quiero enseñaros el árbol de Navidad real que comparto este año con mi familia estos días y también mis deliciosas Paytemmookies! Podéis ver los ingredientes y eso en la foto! _________________________ 
 Well, just wanna be sure of showing the real Christmas tree I share with my family these days and also my delicious Paytemookies! You can see the ingredients and stuff in the picture!



Ups! Y no os preocupéis, la fiesta tuvo éxito cuando unos chicos aparecieron con un árbol de Navidad mejor que el que hice en el video. Esperaba que nadie pudiera ver esa escena pero…gracias chicas! Nunca escondáis nada! ¬¬ 
 ¿Qué pasa con vuestros árboles de Navidad, warriors? Alguien puede proponerme comida especial para estos días? Reiros todo lo que queráis de mi por el video, simplemente soy muy idiota! 
 Love! Payt. 
____________________________ 
 Oops! And don’t worry, the party was succesfully when some guys appeared with a better Christmas tree than the one I did in the video. I just hoped nobody see that scene but… thanks girls! Never hide anything! ¬¬
 What about your Christmas trees, warriors? Can anybody propose special foods for these days? Laugh all you want of me because of the video, I’m just so idiot! 
Love! Payt. 

Source:Paytem Jane Official Fanclub

0 comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis