sábado, 1 de diciembre de 2012

Paytem’s Blog: El hacker/ The hacker

Sí! Lo hice!
Me gustaría haber visto la cara del estúpido hacker que robó mis cuentas, mi twitter y todo cuando hoy no pude acceder a nada!
Ni mi equipo, ni mi webmaster, nadie más que yo lo hizo! Me llevó día días completos pero, quién es la hacker ahora? (Warriors, no hagáis esto en casa, no está bien!) Nada ni nadie va a joder mi album!
Para los stalkers, mi primera sorpresa para vosotros llegará mañana…
Garras arriba!
¿Cómo están mis warriors?
 ___________________________ 
 Yes! I did it!
I wish I could see the face of the stupid hacker who stole my accounts, my twitter and everything today when he/she can not access to anything anymore!
Not my team, not my webmaster, not anybody else but me did it! It takes two complete days to me but, who’s the hacker now? (Warriors, don’t do this at home! It’s not well done ).
Nothing and nobody is gonna fuck my album!
For the stalkers, my first surprise for you is arriving tomorrow…
Claws up!
How are my warriors??? 

Source:  Paytem Jane Official Fanclub

0 comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis